dilluns, 31 de desembre del 2012

Tancament del bloc

Avui finalitzo les entrades al meu bloc. Ha sigut un plaer poder anar explicant el que he anat fent a les assignatures de COED i GITIC.

Pel que fa a GITIC, sincerament al principi no m'esperava aprendre tantes coses, però estic molt satisfeta i he quedat molt sorpresa al fer un cop d'ull al bloc i veure tot el que he après al llarg d'aquest primer semestre. Realment són coses de les que en podré treure molt de profit, de la mateixa manera que espero que vosaltres també el pugueu treure llegint les entrades.

La societat d'avui dia està en continuu canvi. L'escola és un reflex de la societat actual, per tant les noves tecnologies les hem d'aplicar a l'ensenyament. Els mestres hem d'estar preparats per adaptar l'escola a l'actualitat, i també ensenyar als nens a través d'aquesta.
Per tant, trobo molt interessant aprendre a utilitzar eines com el Google Drive o programes com l'Scratch.
Segon la meva opinió, i pel que he pogut observar, als nens els crida l'atenció les noves tecnologies, per tant, hem d'aprofitar això i fer-lis veure totes aquestes tecnologies que se'ns presenten com a eines d'aprenentatge.

Finalment, vull destacar alguna entrada que considero de més importància i que no vull que us les perdeu:

Com ha de ser un bon comunicador?

Què és el Google Chrome, el Google Drive i el Google Reader?

- El Twitter



D'altra banda, pel que fa a COED, ha sigut també una assignatura que m'ha ensenyat moltes coses i amb la que he pogut assolir algun repte com recitar un poesia en públic, cosa que no és tan fàcil com sembla.

Un dels temes que m'ha resultat més interessant i m'ha sigut de gran ajuda és la lectura de Com parlar bé en públic, per això us recomano que feu un cop d'ull a l'entrada en la que parlo del llibre: Entrada
Saber parlar en públic és molt important i personalment sempre m'ha costat bastant.
Aquest llibre i les conclusions i ampliacions que hem fet a l'assignatura de COED m'han servit per poder millorar la meva expressió oral. Dins d'aquesta millora, sobretot, controlar els nervis i guanyar seguretat en mi mateixa. Sempre recomanaré aquests llibre a tothom!

És curiós, però, perquè de petits no ens ensenyen a parlar bé en públic? Aquests semestre me adonat que és una cosa molt important i considero que se'ls hi hauria d'ensenyar als infants des de ben petits. Saber expressar-se correctament no només és cosa de grans, si des de ben petits se'ls ensenyés a tenir una bona expressió oral de grans no tindrien problemes per a fer exposicions, conferències, presentacions...

Al mirar les entrades de COED també veig un gran canvi en mi, he après moltíssimes coses i poc a poc les vaig posant en pràctica. Estic molt satisfeta amb aquesta assignatura.

Per acabar, us adjunto una última entrada en la que parlo de la recitació. Aquesta em porta bon records ja que va ser un moment de superació personal molt satisfactori!



Espero que us hagin agradat les entrades que he anat publicant i us hagin sigut útils! Moltes gràcies!


Fins aviat!

Maria :)








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada